Sömnlöst

Jag har varit ledig två dagar, både onsdag och torsdag, eftersom jag jobbar kväll idag, imorgon och dagspass på söndag.
Isak och jag har haft det mysigt hemma, men igår fick han helt plötsligt hög feber, över 39 grader. Han har sällan hög feber, inte länge i alla fall. Men sedan febern kom igår har den legat mellan 39,4 och 40,2 när jag mätt. Inte konstigt att han varit ledsen och sovit dåligt inatt.

Fördelen med att jag jobbar kväll idag är att vi inte behöver blanda in "VAB" genom försäkringskassan eller så. Jag är ju ändå hemma halva dagen idag, så kommer sambon och löser av innan jag måste åka till jobbet. På så sätt hinner vi båda jobba.

Fick en bra broschyr i en babybox förut. Ville läsa på lite om feberkramper igår. Isak har aldrig haft det, men igår och inatt kändes det som om han kunde fått det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0