Veckans planer

Jag har turen att vara föräldraledig samtidigt som några utav mina närmsta vänner. Vi bor dock ca 40 min ifrån varandra, så vi ses inte varje dag. Men denna vecka har jag två play-dates inbokade. 

Man kan ju undra hur föräldralediga lyckas spendera all sin lediga tid. Man är ju bara "ledig". Jag har dock sällan en dag där jag inte gör någonting alls. Om jag inte träffar vänner, gör jag ärenden, städar eller vallar barn. Dagarna går.

Senare i veckan ska vi på dop, och jag ska bli gudmor. Känns som en gåva, att få bli inbjuden så till en annan familj. Det är en av mina äldsta vänners barn som ska döpas, i samma kyrka som Isak är döpt i. Bara det känns häftigt. Det är så mycket vi och våra barn kan dela. 

I morgon är det ju alla hjärtans dag. Vi har varit lite dåliga på att "fira" det sedan vi fick barn. Jag har knåpar ihop en liten present till sambon i alla fall, och köpt chokladhjärtan som vi ska äta tillsammans i morgon. Isak är nog mest taggad på dom. Han har spanat på paketet flera gånger.
Isak ska också få en liten present i morgon. En piratkikare och Spider-Man-badbyxor. Det blir nog succé! 

(null)
Klänningen inför dopet "provkörd".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0