Båt och tandläkare

I helgen åkte vi till sommarstugan för första gången i år. Vi öppnade upp lite smått och tog fram utemöblerna och sånt. Isak var lycklig över att få åka båt igen, äntligen! Och som alltid blev han helt avslappnad och höll på att somna under turen. Ver inte varför det blir så. Är ljudet och skumpandet så sövande?

Idag är hur som helst min första semesterdag. Isak går bara 15 h på förskolan nu, vilket är 8.30-13.30 tis-tor. Idag hade jag bokat tandläkartid till Isak för en kontroll av hans tand som han slog i förra året i november. Den har ju fått en annan färg, lite mörkare, men allt var okej. Sålänge han inte blir svullen i munnen, röd eller får ont så behöver vi inte göra något.

I morgon är det dags för nästa barnmorskebesök. Går samtidigt in i ve 38. Jag önskar så innerligt att jag slipper gå över tiden denna gång (gick över ca en vecka med Isak), men eftersom jag mår så bra så kommer nog bebis stanna läääänge till.

Tröttnar aldrig på den här vyn från sommarstugan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0