Semester

Några veckor av sambons semester har gått, och några återstår. Det är verkligen lyxigt att få vara lediga så här mycket tillsammans. Jag och barnen har varit på ön (sommarstugan) en vecka och sambon har varit här i omgångar, just nu är han på fiskeresa med svågrarna. 


För stunden sitter jag vid vattnet och guppar på Julia i babysittern, medan Isak badar. Som vi har det nu vill jag ha det länge. 

Tidigare idag tog vi båten till Grisslehamn, där vi gick på loppis, åt glass och lekte i lekparken. Isak fick två stora dinosaurier från loppisen. Han älskar dinosaurier och har lekt med dem nästan hela tiden sedan vi köpte dem. Fynd!

Jag själv handlade inte så mycket pö loppisen, men däremot har jag klickat hem en del från nätet. En ny vagn (vår åttonde, 😅 som att vi behöver EN TILL?), sittdyna, nya glas (12 av varje), ljusslingor till barnens rum, en matta att ha brevid Julias säng, nya lakan mm. Ska bli så kul att hämta ut allt sen. 
Sambon och jag brukar skoja om att vi inte borde vara lediga, det handlas alltid så mycket då. Och där är nog jag den mest skyldige. Men det är ju så kul...

Julia var vaken igårkväll. Vi myste i kvällssolen.
Isak spanar efter fiskar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0