Att få ordning...

Både jag och sambon vill gärna ha bra ordning här hemma. Både inomhus, utomhus och i garaget. Var sak har sin plats, och det ska vara sorterat. 

Nyligen gick jag igenom alla bebis- och barnkläder. Sorterade ut ordentligt vad som ska vara kvar, vad som ska säljas eller skänkas. 
Idag tog jag fram alla barnskor. Trots att vi i nuläget bara har ett barn som använder skor, så har vi tre-fyra stora förvaringskassar fulla med skor. Vi har nog bara köpt mängden från en kasse, och resten har vi ärvt från kusiner till barnen. Sånt är toppen! Men det var dags för en ordentlig sortering. Så nu är det packat efter storlek istället. Lättare att hitta då när det är dags att ta fram till Julia. 

(null)
Stövlar verkar vara den trendigaste skon inom vår familj och släkt. Hehe


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0