Planeringsdag

Idag hade vi planeringsdag med jobbet. Dagen började med en föreläsning om arbetsglädje och inställning till...livet? Eller livets utmaningar kanske.
Jag lyckas vara väldigt stresstålig och flexibel på jobbet, men privat kan jag vara rätt fyrkantig. Så när föreläsaren talade om hur man kan hantera problem och bryta dåliga mönster (som att man säger nej till ex förändring, utan att ha tänkt igenom det) så tänkte jag mer på mitt liv hemma än på jobbet. Det var en nyttig föreläsning som fick igång många tankar. Väldigt bra!

Efter både lite teori, grupparbeten och lunch gick vi Brunnsviken runt. Tror det promenadstråket är på ca 1,2 mil. Det var verkligen en fin väg att promenera. Rekommenderar det till alla som har möjlighet att gå där.

Idag har benen gått en ganska bra bit. Är skönt trött i kroppen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0