Ve 40

Jaha, då var vi här igen. Ve 40 i graviditeten och jag mår hur bra som helst. Har putsat alla fönster, storstädat huset, plockat ur och städat skafferiet, gått långpromenader, jag cyklar med Isak till och från fsk. Känner jag något? Nej.
Nästa projekt är att rensa min garderob och gräva några rabatter i trädgården. Hehe
Det är jätteskönt att få må bra så här långt in i graviditeten. Men nu börjar jag verkligen känna mig klar med det här. Jag är redo för nästa steg. Och att successivt kunna ha mina vanliga kläder...

I morgon åker jag till jobbet för att vara med på planeringsdagen som äger rum. Känns kul att få träffa kollegorna igen, även om det bara är snart tre veckor sedan jag "gick hem".

Hittade den vänstra bilden långt ner i mitt instagramflöde. Tror den öar tagen våren -13. Det har hänt lite sedan dess. Hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0