Men nu är jag sugen...


Hej på er

Oj så länge sedan det var jag skrev. Har känt att kvaliten på bloggen (bilder och utseende) inte hänger med i det moderna. Därför har jag blivit lite osugen på att skriva. Jag vill ju att allt ska vara toppsnyggt, men känner inte att jag har lust att lägga ner så mycket tid på det. Men jag vill gärna skriva ett inlägg då och då.

Så trots det tänker jag att bloggen får fortsätta som den är. Enkel, mobilbilder och några inlägg då och då.
Jag hoppas ni kikar in ibland och läser ikapp. 

Mycket har hänt, såklart. Sist jag skrev skulle vi på semester till Marbella, om jag inte minns fel. Resan var jättehärlig och båda barnen skötte sig bra. 

Julia är ju strax över 8 månader nu. Och Isak är 3 år och 4 månader. 
Julia går (!) lätt som en plätt redan. Måste vara för att hon vill hänga på storebror.
Isak har haft en period av trots. Men de senaste dagarna har det varit ganska lugnt ändå. Han har istället imponerat på mig med sina kunskaper. Han tyckte ex att Julias smörgås såg ut som en bokstav. Och rätt var det var hade han hämtat en av alla sina kylskåpsmagneter med bokstäver. Han visste precis vilken han skulle ha - bokstaven V. Precis så som Julias smörgås såg ut. Han hade så rätt. Vår smarta lilla Isak.


 Jag återkommer snart med ett nytt inlägg! Ni som läst bloggen tidigare vet att det inte alltid handlar om så stora saker här. Men jag gillar att skriva. Och gillar ni att läsa, så kom gärna tillbaka.

Kram 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0