När katten är borta...

Gick in i badrummet, glömde vad jag skulle göra. Tänkte att jag säkert skulle kissa (gör ju det jämt numera...). Men när jag väl provade insåg jag att jag redan gjort det för några min sen. Och jag kom på att jag egentligen gick in i badrummet för att sminka mig...

Nynnade på en låt när jag sminkade mig. Försökte komma på artisten... visst var det någon ung tjej från mello som sjöng den?
Kom sen på att det var en låt från barnfilmen Trolls....

Är det det som kallas gravidhjärna? Eller är jag bara allmänt virrig kanske?

Idag är det ju onsdag, så jag är ledig. Har börjar tvätta bebiskläder. Kunde inte hålla mig. Hade fler plagg än jag trodde så det kanske var bra att börja så här tidigt. Hehe

Isak sover i alla fall nu. Så jag passar på att kolla på en film och äta kladdkaka. Tror det börjar bli någon form av craving på just den saken. Kladdkaka och glass 😍



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0