Kontraster

Jobbade fredag, lördag och söndag. Var ledig igår och vabbar idag. Isak har fått prickar med blåsor. Förmodligen höstblåsor men önskar att det vore vattkoppor så vi blev av med det.

Igår fick jag massage. Efterlängtat och välbehövligt. Jag har fuskat med träningen över lag, men det är framförallt i ryggen det märks nu. Mellan skuldrorna, under bh-bandet och upp i nacken värker det ofta.
Fick en ordentlig genomgång av ryggen igår på ett sätt jag inte varit med om förut. Massören hittade onda punkter och lyckades faktiskt få dem att försvinna. Utan plågsamma metoder. Jag var helt fascinerad efteråt.

Magen blev som en badboll i denna tröja. Hehe... Ser ni förresten så tråkig färg och frisyr jag har nu. Ska till frisören om två veckor, tack och lov.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0