Ser jag tjock ut i den här?

Tänk att vi redan är i den tredje och sista trimestern för den här graviditeten. På många sätt är det här den bästa tiden, från vecka 22-någonting och fram mot slutet. Då har gravidmagen trädit fram, sparkarna känns dagligen men man är inte stor som ett hus - än. Senaste veckan tycker jag att magen fått en lite rundare och finare form också, innan dess såg den mer ut att ha flutit ut. Jag var bara bred.

På jobbet har jag gravidbyxor. Dom har mjuk hög mudd istället för knappar i midjan. Helt okej passform. Här om dagen var dom dock slut så jag fick ta vad vi kallar angio-kläder istället. Dom byxorna är mycket skönare än alla andra byxor, men tröjan är varm.

Var tvungen att fråga en kollega om man såg att jag var gravid eller om jag bara såg tjock ut i dom där kläderna. Tycker det är svår att avgöra sånt uppifrån. Men hon sa att jag såg gravid ut. Tog en bild sen och höll faktiskt med henne, hehe. Det syns nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0