En varierande söndag

Igår kom några vänner över. Vi grillade korv till lunch och fikade med hemmagjord kladdkaka och dumlekakor. Isak hade hjälpt mig med kladdkakan. Han är gillar, som säkert alla barn, att ösa i mjöl och sånt och räkna - eeen, tvåå, tree...

Det var en mysig dag.

Under eftermiddagen gjorde Isak illa sig, så vi fick åka till barnakuten. Han fick en smärtdos alvedon på plats och röntgades. Men allt blev tillslut bra. Han var så duktig.

Idag är en ny dag. Alla i familjen mår bra. Jag jobbar kväll så vi får en lång mysig morgon tillsammans, jag och Isak.
Det är inte så tokigt att jobba kväll ändå, tycker jag. Isak får ju en lugn morgon hemma och sen några timmar på förskolan. Sen hämtar sambon.

Vi hann med lite vattenpölshoppning igår också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0