✨Nya inlägg✨

Hej kära läsare, nu är jag tillbaka. Det har varit en tid då jag inte känt för att skriva. Det fanns för mycket att berätta om, och jag kände inte att det fans tid att skriva ner allt. Så det blev ingenting istället. Men nu börjar jag känna att jag kan sortera livet, och bloggandet, lite bättre. Så förvänta er tätare uppdatering än de senaste veckorna.

Vi har boat in oss rätt bra i nya huset. Isak har fått en stor säng, en 120 cm bred. Vi har köpt en ny fåtölj, nytt matbord, ny hallinredning och ny tv. Plus lite inredningsprylar.
Vi har fortfarande saker kvar på "att-köpa-listan", men vi betar av den då och då. Bland annat ska vi köpa en studsmatta till Isak (passar på när det är höstrea), och en fåtölj till vårt sovrum. Det ska bli en liten läshörna där, bland annat.

Tomten är faktiskt underbar (förutom maskrosorna som jag fightas med). Vi har många fruktträd. Både äpplen och plommon i olika sorter, päron och vinbär. Jag är väldigt ivrig att få börja med planerna vi har för tomten (ordentligt vedskjul, bastu, sandlåda och pallkragar). Men det blir nog inte förren i vår allt sånt drar igång. Spännande!

Nu ska jag lyxa till det med lite äppelpaj, på egna äpplen (löjligt stolt, men det får man väl vara i början?). "

Ha en fin kväll!



Kommentarer
JUNITJEJ

Vilket fint hus!

Svar: Tack snälla ☺️
Amanda

2016-09-07 @ 20:46:00
URL: http://www.junitjejen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0