Fredag

Trots att jag vabbat en febrig kille mån-ons och bara jobbat två dagar denna vecka, så är det ändå skönt att det är helg nu.
Gårdagens jobbdag var visserligen väldigt bra, med lagom patientflöde. Men idag var det svettigt. Dock flöt allt på väldigt bra ändå. Hade riktigt bra teamwork med undersköterskan jag jobbade med. Sånt är härligt!

Slutade 14 idag, och väl hemma tog jag och Isak cykeln till lilla livs-butiken här i närheten. Vi köpte lite fredagsmys. Isak fick en Festis som han ville dricka när vi cyklade hem. Slutade med att han tuggade på sugröret och spillde ut halva festisen. Så kan det gå.

I helgen ska vi fixa lite smått och gott hemma. Projektet med att få bort alla maskrosor fortsätter. Vi ska köpa några tavellister, ny postlåda och div andra saker. Det blir spännande.
Men mest ska vi vara hemma, hela lilla familjen. Det ser jag fram emot.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0