Forest flora

Ni vet åkpåsar, som man har till barnvagnar på vintern? Vissa är fullkomligt galna och köper nya modeller och mönster på dessa titt som tätt. Eller andra vagnaccessoarer för den delen... för att inte tala om barnvagnar.
Jag ser mig inte som barnvagnstokig, och jag suktar heller inte efter den senaste accessoarer till vagnen. Men jag börjar sakta förstå en del av tjusningen med allt detta ändå. Det är inga galningar som håller på med detta, det är ju lite mer som en hobby.

Trots allt så har vi fyra vagnar hemma, i olika modeller. Men jag börjar bli sugen på en till. Även fast den inte skulle komma till så stor användning just nu.

Vad det gäller just åkpåsar så köpte vi en vanlig, 400-kroners-åkpåse till Isak när han var bebis. Den dög bra. Sen kompletterade vi Buggaboon med en åkpåse i samma märke, för passformens skull och för att ha en lite varmare åkpåse.
Numer används inte buggan så mycket. Närmare bestämt ingenting. Den nya vagnen vi köpt för ett tag sedan, som är lite smidigare, används hemma och när vi åker bort. På promenader tar vi terrängvagnen eller springcykeln.

Så fick jag ett mail om 15% rabatt på åkpåsar och kunde inte låta bli att slå till på en. Jag har fastnat för Elodie details åkpåse, Forest flora. När sambon såg den utbrast han "Jag förstår att den var på rea!". Haha... Den föll honom tydligen inte i smaken.
Men det är nog så det är med just denna åkpåse. Antingen hatar man den, eller så älskar man den.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0