Varm vår

Oj så varm och härlig den här helgen har varit. Jag blev lite röd efter gårdagen, då var vi ute nästan hela dagen. Så idag fick solkrämen komma fram. Isak har SPF 50, eco-solkräm, samma sort som vi köpte förra året. Det är den bästa! Både min syster och bror använder den till sina barn. 

Vi är i Roslagen och härjar. Isaks kusiner är här och det är nätt och jämt att de orkar hålla humöret uppe nu. Orken börjar ta slut efter två dagars bus utomhus. Busungar. 

Har blivit sugen på att köpa en ny bikini, eller baddräkt. Och några strandplagg. Sådana älskar jag. Perfekt när man bränner sig så lätt som jag gör, eller ska leka med småttingar vid strandkanten. 

Hittade några godingar från H&M. Hatten har jag redan köpt, men måste nog klicka hem det andra också. Framförallt skorna 😍






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0