Underbar helg

Helgen har varit helt fantastisk! Mycket bus, lek, sol, värme, god mat och gott dricka. Sambon och jag invigde våra nya cyklar, jag fick ju ny cykel förra året (tror jag det var). Men den har stått hos mamma och pappa i brist på plats. Men nu tog vi oss alltså ut på en cykeltur, och Isak fick sitta i sin fina barnsadel för första gången. Han stormtrivdes! Och det förstår jag, så skön som den såg ut att vara. 

Igår åkte vi ut till sommarstugan över dagen. I höstas målades det i stora huset och igår stryktes väggarna i köket en sista gång. Nu är det golvet kvar, som ska fräshas upp. I vår lilla stuga har det också tagit fart. Vi slängde ut sängen, eftersom vi ska köpa ny, och började måla tak och väggar. Nästa helg blir det ännu mer fix.

Isak har varit lycklig som aldrig förr denna helg, tror jag. Lek och bus med kusinerna sedan i fredas och igår fick han ju åka båt och busa vid vattnet. 

Nu är jag i Uppsala igen. Ser spänt fram emot dagen. Undra vad som ska hända idag?

🔹💠👩🏼💠🔹




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0