Skitvecka

Hej på er
Jag är ledsen att uppdateringen blivit så dålig på senaste tiden. Men den här veckan har varit den sämsta på mycket länge. Allt har förstås inte varit skit, men en hel del saker. Veckan började ju med att jag blev sjuk och var tvungen att vara hemma två dagar från praktiken. Därav rök min lediga fredag eftersom jag var tvungen att ta igen en dag då. Förkylningen har präglat veckan och jag har haft huvudvärk fram till idag. 

Jag hade ju sönder glaset på min telefon som inte alls kommer kosta 1700kr att laga, utan 3500kr eftersom min telefon är så ny. Ska se om en del går på någon försäkring, men ändå. Mycket pengar som slängs i sjön. 

Sen fick jag parkeringsböter utanför Danderyds sjukhus trots att jag hade giltig personal-parkeringsbiljett. Problemet var bara att alla dag-personal-parkeringar utan bom var fulla så jag hade ställt mig på en personalparkering för nattpersonal (vilket jag inte såg för skylten var så smutsig). Men där rök 300kr. 

Helgen som jag hade sett fram emot eftersom jag var helt slut efter veckan blev inte alls som planerad. Istället flängde jag fram och tillbaka till DS, både lördag och söndag, som patient. Och idag bländade en fartkamera oss i ögonen när vi var på väg in. Vi körde nog ca 7km/h för fort, så jag vet inte hur mycket det blir i böter. Men onödigt i alla fall. 
Isak hade det bra hos mormor och morfar medan vi var borta, vi sov ju ändå hemma (i Roslagen). Så det var skönt att få vara tillsammans några timmar under helgen ändå.

Nu är jag helt slut. Isak är nattad och vi ska göra oss i ordning för sängen vi också. Hoppas på många timmars sömn inatt och att nästa vecka blir bättre. 

Fick en riktigt fin "Grattis-till-jobbet-bukett" av mamma och pappa. Den sprider i alla fall mycket värme och glädje med sina glada färger. 💗




Kommentarer
Linda

Vad är det för mobil du har?

Svar: En iPhone 6s. :)
Amanda

2016-03-20 @ 19:37:13
URL: http://www.lindamark.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0