Livets bergochdalbana

Som ni märker dröjer det lite mellan inläggen just nu. Livet bevisar just nu att det är som att färdas i en bärgochdalbana. Ibland upp och ibland ner. Det är okej att det är så, men det gör avtryck och så måste det få vara. Vi har som sagt haft en rörig vecka bakom oss. Den här veckan blev lite mindre rörig, men igår fick vi ett besked om att en familjemedlem lämnat jordelivet. Surrealistiskt. Jag förstår det inte än. Men så funkar det för mig. Först vid begravningen bryter jag ihop och gråter ut. Och så måste det få vara.

Idag är jag ändå glad. Vi har spenderat tid med familjen, och ikväll sover vi över hos några vänner. De har också barn så kaosartad middag och läggning av barn sammanfaller väl. Det är skönt, att ha det lika. 

Kram till er alla, ta hand om varandra! 
Ha en fin kväll. 

Tidigare idag var jag ute med spindelmannen och terroristen i skogen.
Fina ungar. 
❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0