Ledig

Min sista praktikvecka på CT'n är över. Det har varit riktigt roligt! Jag är nu examinerad och klar där, och nästa vecka är jag på coronar-angio. Spännande. 

Idag är jag ledig och Isak är hemma med mig. Vi är lite oense huruvida man får klättra på soffbordet eller inte. Svårt det där. 

Jag känner mig riktigt osugen på att gå ut idag. Så vi blir inne sålänge Isak tillåter. Lite sol nu när man har tid att vara ute hade ju inte varit fel. 
Annars ska vi inte göra så mycket. Jag har en del telefonsamtal att ringa, men det är ju inte speciellt krävande.
Lyxig dag.

Idag är kaffet extra gott. Sov som en stel planka inatt, vet inte varför. Men så kan det ju vara ibland. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0