Hemma

Jag var hemma igår och är det idag också. Det är inte försvarbart att åka till ett sjukhus för att göra praktik när man snorar och hostar som jag gör. Men idag är det mycket bättre och jag är nästan helt hundra på att jag kan "jobba" i morgon.

Lämnade Isak på förskolan nyss, märker på honom att han behöver leka av sig lite. Men häntar hobom vid två så det blir en kort dag.
Men för min del vet jag inte vad det blir av dagen. Mår inte bättre av att ligga i soffan, tvärt om, då blir näsan helt täppt. Så vi får se, kanske ska stryka och fixa med Isaks fotoböcker. Sånt prioriteras inte så högt annars. 

Just det, den här tidningen damp ner i brevlådan igår. Den ska jag nog plöja mig igenom under dagen.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0