Glädjebeskeden rullar in

Hej på er

Jag vill så gärna dela med mig av min glädje. Just nu visar det sig att allt slit lönar sig. 
Jag fick mail från examinatorn av C-uppsatsen nyligen, och såhär löd mailet:


Högsta betyg och fina ord! Jag är riktigt nöjd!

Passade på att beställa examensklänning igår, från Asos. Så jag hoppas den passar för det är så drygt att skicka tillbaka. Beställde en från Nelly nyligen men den var för liten i bysten. Som vanligt. Har rätt stor bröstkorg också, så det där problemet har jag ofta.

Hur som helst, skickade en bild på klänningen till en kompis och så här var hennes reaktion:



Blir ni nyfikna? Jag hoppas verkligen den passar för den är som en dröm, på bilden. Hoppas också den lever upp till förväntningarna.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0