Examensklänning

Jag har ju redan beställt och fått hem min examensklänning. Men jag vet inte om jag är hundra nöjd med den. Den är jättefin, men jag tycker att den gav mig ett lite bredare intryck än verkligheten. Vi får se hur jag gör. Än sålänge har jag inte provat den med stängd dragkedja. Slängde på mig den snabbt när jag fick hem den men behövde hjälp med dragkedjan som sitter längs ryggen, och sambon var inte hemma då. Så vi får se helt enkelt.

Men hittade precis den här från asos. Så himla fin! Har lust att slå till, men den kostar över tusenlappen och det gjorde klänningen jag har här hemma också. Så jag känner mig lite snål för stunden. Måste nog suga lite på den (ekonomiska)karamellen, men klänningen är himmelsk om ni frågar mig. 



P.S
Hade även sönder glaset på min mobil idag. Kostar runt 1700kr att laga. 
Så himla onödig grej! Hade hellre köpt klänningen för dom pengarna. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0