Uppdatering

Hej

Ledsen att det blivit så dålig uppdatering. En snabb uppdatering fram till idag:

Fredags: Tog examen och åkte sedan till Roslagen för att förbereda min mottagning.
Lördags: hade examensmottagning - många kom och firade och dagen var helt suverän.
Söndags: åkte till sommarstugan med en drös inredning. Blev toksnyggt! (Foto kommer).
Måndags: åkte hem till Sollis. 
Tisdags: första arbetsdagen på DS Röntgenklinik. Blev gräsänka (2ve).
Igår, onsdag: hade en skitdag. Höll på att bli sen till jobbet, kände mig helförvirrad hela dagen. Isak hade sånguppvisning på fsk som jag missade eftersom jag jobbade, på väg hem är det både köer och trafikolyckor. Blir sen till fsk. Isak var bryt-ihop-trött när vi började gå hem. Ville begrava mig själv på en öde ö efter att dagen var slut.

Idag: ...har dagen varit toppen. Raka motsatsen till gårdagen. Hann lämna på fsk ordentligt i morse, hann till jobbet i god tid, hade en toppendag på jobbet, hann till fsk i tid för hämtning och har nu ätit en mysig middag med Isak. 

Idag känns livet underbart igen! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0