Selfie-arm i solen

Isak och jag åkte upp till Roslagen i morse. Vi blir kvar här till måndag egentligen, men jag sover hemma i Sollentuna mellan torsdag-fredag. Men Isak stannar hos mormor och morfar. Det blir min första hela natt utan Isak. Tror det är värre för mig än för honom, om jag ska vara ärlig. På sin höjd kankse han vaknar upp under natten och blir aningens förvirrad och ledsen när varken jag eller sambon är där. Men inser han att mormor är med honom så kommer det inte vara några problem. 

Just nu sover Isak i skuggan och jag solar. Känner mig nästan rastlös nu när jag inte har något plugg att ta itu med. För stunden kan jag inte göra annat än att koppla av och glida med. Det är alltid svårt att varva ner, bara sådär, tycker jag. Det tar tid innan hjärnan slutar gå på högvarv. 

MEN, nu ska jag smutta på mitt kaffe och läsa nya numret av Sköna hem. 

Tog till långa selfie-armen. Isak lekte så fint i bakgrunden, men smet ur bild lagom tills att jag tog en bild. Såklart. 
Btw, ser ni temat på leksakerna? Bilar och båtar är det bästa som finns ungefär, och dessutom är rally senaste favoriten att titta på på paddan. Unge 😄




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0