Livet just nu...

Det blir glesa inlägg nu.... Sorry.

Livet just nu:
05.30: vakna!
06.45: börja packa ihop och klä på oss för att gå till förskolan
07.15: åka till jobbet
08.00: börja jobba!
15.30: sluta jobba!
16.00 hämta på förskolan
17.00 middag!
18.00 bada barn
18.30: läsa bok
19.00: lägga barn
19.30: laga mat till dagen därpå (ett måste just nu)
20.30: tid att förbereda diverse saker inför dagen därpå + ev sofftid
22.00: sova!

I två veckors tid är detta mitt schema. Jobbar lite kortare dagar nu när jag är själv hemma med Isak en tid. Den möjligheten tackar jag min chef för!

Idag har det varit en väldigt rolig dag. Mycket att göra, vilket är utmanande och kul. Jag är väldigt nöjd med röntgenbilderna jag tagit idag. Kraven på mig själv (från mig själv) är enorma. Men efter idag vågar jag nästan lita på att jag kan bli bra på mitt arbete. Skämt å sido.
Det har varit en bra dag helt enkelt.

Nu ska jag göra som Isak och sova.
Godnatt!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0