En smak av ledighet

Det börjar närma sig färdigt nu i sommarstugan. Vi ska köpa rullgardiner till vår lilla stuga, men annars är det mesta klart. Till midsommar ska vi ses allihopa därute, mina syskon med familjer och mamma och pappa. Det är första gången vi ses där tillsammans sedan "makeover'n" gjordes. Ser fram emot det riktigt mycket! Husen har börjat andas igen käns det som, och det är så ljust, luftigt och lugnt. Ska ta mer bilder sedan så får ni se. 

Fick verkligen en smak av ledighet idag. Även om jag hemskt gärna vill vara på jobbet mycket, så att jag blir duktig på mitt arbete, så är det ju ändå skönt att vara ledig. Det dröjer innan min semester börjar. Men sambon och Isak tar semester om två veckor. Lyxigt! Sedan är Isak ledig till den 15 aug, då det är inskolning på nya förskolan. 

Harry har provlegat vår nya säng idag. Han verkar nöjd. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0