Champagne såklart

Ikväll har jag delat på en flaska champagne med sambon. Isak sover ju hos mormor och morfar inatt, så vi unnar oss lite gott nu när vi är själva en kväll/natt.

Jag har fått en jättespännande examenspresent av min käre sambo (berättar vad det är sen) och sen har jag bakat lite inför mottagningen på lördag. 

Nu är det dock dags att sova. Måste passa på när jag kan. När sov jag ostört en hel natt senast? Jo, natten till den 22/9-14. Natten därpå födde jag Isak, sedan dess har jag inte sovit utan honom - eller en hel natt. 

Så här ser årets broscher ut. Min och klasskompisen Annas på bild.
Surrealistiskt och häftigt!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0