Välkommen till stallet

Isak har två vagnar. En bugaboo Buffalo och en lite mer terräng-aktig som jag inte kommer ihåg märket på just nu. Den har tre rätt stora lufthjul i alla fall.
Jag gillar båda vagnarna väldigt mycket. Dom är väldigt lättkörda båda två, men buggan är mer butiksvänlig än den andra. Men ska vi ut och gå promenader i spåret eller i området hemma tar vi alltid "terrängvagnen", sedan vi köpte den.

Nu välkomnar vi ytterligare två vagnar till stallet. En löparvagn, och en nättare vagn som vi köpt inför semestern i höst.
Löparvagnen är egentligen sambons påhitt, men jag ser fram emot att få testa den. Den andra vagnen, vår nya resevagn, är det jag som fastnat för. Som jag förstår ska den vara rätt liten och lättkörd, men den är nog inte tillräckligt liten för att få ha som handbagage. Men det gör inte så mycket. Det jag fastnade för hos den är att den är snygg och verkar smidig. Och att den har fullt liggläge, lång sufflett och nästan viktigast av allt - att den INTE har paraplyhjul. Jag vill ha en smidig och liten vagn på semestern, men den ska också gå att rulla över annat än butiksgolv. Den här har ändå rätt stora hjul, så jag har höga förväntningar på den.

Hur som helst ska det bli roligt att få testköra de båda nya vagnarna.
Känns både smålyxigt och galet att få ha fyra olika vagnar hemma.

Vår nya resevagn heter Joie Litetrax 4.

Löparvagnen är en North 13.5 Jogger.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0