Semester

Nu har jag semester i fyra veckor. Eller egentligen börjar den väl på måndag, men det känns "semestrigt" redan nu.
När jag kom hem från jobbet igår vid femtiden hade sambon grillat och vi skålade i champagne. Himla mysigt sätt att fira in semestern på.

Nu ska jag, sambon och Isak till utegymmet vid spåret här intill. Senare idag ska vi till Vaxholm för att fira en som fyllt år. Och i morgon ska vi på ytterligare ett kalas. Kan man börja ledigheten bättre?

Bubbelbibeln har roliga citat tycker jag. Jag förespråkar såklart inte att man dricker hutlösa mängder alkohol. Jag själv dricker väldigt väldigt lite faktiskt. Men OM jag dricker är det oftast champagne, eftersom det är det jag tycker är godast.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0