Kvalitetstid

Strax efter åtta i morse lämnade jag och sambon ön för en dag i Täby Centrum. Isak fick vara kvar på ön med kusinerna och mormor.

Det kändes lyxigt att först få en tids lugn biltur tillsammans. Vi snöade in på politik, hur länders utveckling påverkas av skolplikt eller liknande system. Och vad som driver diverse politiska ledare att styra länder så att det mest gynnar dem själva, istället för att se till landets bästa på lång sikt.
Väldigt intressant! Bilresan gick fort.

Väl i Täby C handlade vi lite träningskläder, och andra kläder. Lite inredningsprylar (kommer visa senare), böcker och krämer från rituals. Isak fick också lite kläder och även mer duplo som vi hittar på rea.

Jag och Isak fick varsin produkt från Rituals. Jag är nog den sista människan på jorden (där rituals säljs) som fastnar för märket. Men nu är jag nog fast!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0