28 dagar

Idag är det 28 dagar sedan jag tog examen. Det är även 28 dagar kvar tills vi får nycklarna till vår nya bostad. Tiden har rusat iväg sedan examen. Och även om jag längtar till flytten så vill jag inte att tiden ska gå riktigt såå fort dom här veckorna.
Sambon har semester fr.o.m. måndag, så Isak går på sommarledighet efter idag. Och jag går på semester om två veckor.
Det ska bli mysigt att få tid med familjen och även komma igång med packningen. Hittills har vi inte packat en enda pinal, jag menar... Vad skulle vi göra av lådorna? Nej, vi väntar med det så länge vi kan. Vi har ju ändå tre veckor på oss att flytta sen.

Förresten, så här ser planlösningen ut i nya huset. Är inte säker på att jag visat er det tidigare.

Sovrum 1 blir förmodligen kontor och gästrum. Sovrum 2 blir i nuläget ett lekrum.
Sovrum 3 ska bli sambons och mitt sovrum. Och sovrum 4 ska bli Isaks sovrum.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0