Vinterlek

Vilken härlig dag! 
Vi är i Roslagen och njuter av vintern. Det är mycket mer snö här än i Sollentuna.
Sambon och jag passade på att ta lite egentid och åkte till mataffären tillsammans bara vi två, medan mormor och morfar passade Isak. Lyx. 

När vi kom hem igen gick vi ut i snön allihopa. Min syster med familj är också hos mina föräldrar i helgen, så det blev riktigt mycket lek i snön. Vi skottade gångar på tomten och sprang sen runt med barnen på snowracer och pulkor. Jätteroligt! Sen kom min mamma ut med varm choklad med grädde. Det var så otroligt gott! Det passar så bra när man är ute och leker.

Har faktiskt riktigt varma kläder nu, äntligen! Har kompletterat vintergarderoben med ny jacka och nya vantar. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0