Trött men nöjd

Hjärnkontoret har nu stängt för dagen. Det känns som om hjärnan är helt tömd och jag kan nog inte skriva en enda rad till på arbetet den här dagen. 
Jag och min skrivpartner är rätt produktiva, eller väldigt produktiva, när vi ses. Men så fort vi slår igen datorerna är vi båda helt slut. 

Idag har vi i princip skrivit klart metoddiskussionen. Fram till måndag, när vi har handledarträff igen, ska vi bara lägga in några källor. Men sen pausar vi skrivandet fram till tisdag.

Jag kan nog tänka mig att skriva en C-uppsats till direkt efter den här. Det finns ju jättemycket ledig tid och ork över till annat nu. 

En pose som en chipsskruv på det. Helt naturligt. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0