Shopping

Måste bara visa vad jag fyndade idag!

Åkte till InfraCity för att köpa en spegel på Rusta som jag spanat på för länge sen. Det var rea på den nu så jag kunde inte motstå.
Passade på att gå in på Lekmer som har en outletbutik där. Ofta är det rätt rörigt där, framförallt skorna brukar ligga i en enda hög så man hittar inget. Men idag var det mesta strukturerat och jag hittade två saker på superrea. 

Ett par vinterskor till Isak av märket PAX, för 100kr. Och en gunghäst, omonterad i obruten förpackning på 70% rea - alltså 225kr! Totalt 325kr för ett par skor och en gunghäst, det tycker jag var riktigt bra.
 
Skorna ska prövas i morgon och hästen har Isak gungat på hela kvällen. 

Rund vit spegel med läderrem. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0