Party people

Hörni, det är fredag! Jag har haft en jätteskön vecka med flera dagar hemma och inte alls så mycket plugg. Men jag har ändå längtat lite extra till just fredag. Idag ska jag och några tjejkompisar ut och äta i stan nämligen. 
Om man bortser från en middag hemma hos en vän här i närheten, är det andra gången jag lämnar Isak för en kväll ute. 

Han är ju strax över 14 månader och klarar sig fint med sin pappa ikväll. 
Det är skönt att det blivit så, han var så mammig förr och jag var så besatt av honom. Men nu kan vi vara ifrån varandra en kväll utan vidare ångest från något håll. 

Isak är ledig från förskolan idag, eftersom jag ändå är hemma. Uppsatsen är under granskning av nära och kära nu. Så innan vi fått kommentarer finns inget att göra. Det mesta är klart.

Nu ska vi mecka och köra bil. Isak puttar sina MAN-lastbilar fram och tillbaka här. Väldigt kul aktivitet...

Vi har förresten evighetstulpaner stora som paraboler här hemma. Så himla fint. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0