Minns ni?

Kommer ni ihåg vad jag sa om termokjolar och täckkjolar för en eller ett par år sedan? Jag trodde att de skulle bli årets julklapp då. Det blev det ju inte men oj så många som har det numera.

Jag ska önska mig en i födelsedagspresent tror jag, det är ju inte så långt till dess (19 jan). 

I morse var det -17 grader när jag skulle gå till bussen och jag kände verkligen inte för att frysa. Jag har ett par jättesköna och varma termobyxor, men dom hamnade i väskan. Det kändes för töntigt att ta på dom, samtidigt känner jag att det egentligen är ännu töntigare att frysa om man nu har kläder. 

En termokjol vore verkligen toppen, den är lätt att ta av och på och lite roligare än ett par byxor. Och varm!

Här är några modeller från Outnorth.
En knälång kjol tror jag skulle passa mig bra, även om en längre värmer bättre förstås. Men det är sällan jag fryser om smalbenen, så knälång blir nog bra. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0