Måndag

Måndagsmorgon och jag är på väg till skolan. Idag har vi handledarsamtal men enskilt istället för i grupp. Känns jättebra. Ser fram emot att höra vad de tycker om det vi skrivit hittills, och att få lite tips på hur vi går vidare med det sista som är kvar. 

I morgon fyller jag år förresten. Dagen blir inte så speciell, skola och sen hem. Men det käns bra. I helgen kommer familjen och nästa vecka ska jag och ett tjejgäng ut och äta. Käns väldigt roligt och lyxigt att ha sånt uppbokad.

Isak tyckte vi skulle börja prata i morse strax efter fem. Lite tidigt tycker jag som har klockan ställd på 05.45. Furtiofem minuter skojar man inte bort på morgonen.
Men han höll sig i sängen en liten stund extra efter att sambon hämtat in lite leksaker. Räddningen! 😄



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0