Hur hamnade vi här?

Igårkväll träffade jag tjejerna vid halv sju på stan. Vi åt middag, drack lite bubbel och drinkar och besökte några uteställen. Det var en riktigt rolig kväll! 

Sista stället vi besökte var Berns. Husman Hagberg hade en enorm Kickoff där, så de hade hyrt stora salongen. Den var egentligen inte tillgänglig för oss men av någon anledning släppte vakten in oss där ändå. Jag tror inte han såg att vi gick in ärligt talat.
Därinne spelade rapparen Petter och det var rätt bra drag faktiskt. Väldigt "kostymigt" dock, kanske var en drescode vi missade? 

Jag är så nöjd med kvällen. Mina vänner är helt enkelt bäst, även dom som inte kunde följa med ut igårkväll också såklart. 
Vi pratade om det igår, att det blir så mycket mer speciellt att gå ut när man gör det så sällan. Den här utekvällen kommer jag leva länge på! 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0