Hjälm och sånt

Vår uppsats börjar bli helt färdig. Eller, någon typ av revidering kommer det ju bli när examinatorn fått säga sitt. Så är det visst alltid. Men arbetet är alldeles snart färdigt att lämnas in för granskning. Känns lite läskigt, men vi är stolta över vad vi åstadkommit.

Jag hämtade Isak vid 14.30 idag och när vi kom hem hade några småleveranser dykt upp. Ett tallriksunderlägg till Isak i silikon, några tröjor till mig från H&M och sommarshorts till Isak. Dessutom hämtade jag upp ett paket på posten med silverschampoo, silverconditioner och torrschampoo från LCC innan jag kom hem. Har provat torrschampoot innan, som jag strakt rekommenderar. Det är det bästa jag provat! Ska bli spännande att prova silver-produkterna också.

Vi hann iväg för att köpa hjälm till Isak också. Det önskades av förskolepersonalen de ska ha pulka- och skidlopp. Hittade en från Jofa på XXL för typ 250kr med grön (godkänd) knäppning. Jättebra pris tycker jag, hoppas den sitter okej bara. Är så svårt att prova sånt där tycker jag.

Nu ska jag titta vidare på bygglov, har soffan för mig själv ikväll eftersom sambon jobbar sent. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0