Myslördag med...Isak

Idag har vi haft en riktigt lugn förmiddag. Jag har varit lite trött efter gårdagen, kan man säga, men det var det värt!

Under eftermiddagen har vi besökt en lekpark och Isak har gungat och gungat och gungat. Hur kan det vara så kul? Jag förstår att det är kul att gunga, såklart. Men sååå länge? Haha
När vi gick hem hittade Isak en massa löv som han kastade i luften samtidigt som sa "Hopp!", vilken lycka. Där blev vi stående ett tag. Sötisen. 

I morgon ska vi åka och bada med Isak i något badhus. Han har aldrig badat i badhus förr men jag tror det kommer bli succé. Det återstår att se.

Nu ska jag läsa hästbok med Isak! En favoritok. Tänk om han delar sin mammas intresse för hästar, även upp i tonåren. Det är visserligen en dyr sport men jag spenderar gärna timmar i stallet med honom, om det är vad han intresserar sig för. 

Bild från igårkväll. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0