Äldre och rödare

Skoldagen är slut. Nu ska jag åka hem till familjen och mysa resten av dagen. Sambon är ledig veckan ut så Isak börjar inte på föris förrens på måndag.

Vet ni, igår beställde jag tid för färgning av håret. Det var flera år sedan jag gjorde något sånt med håret, men nu är det dags igen.
Jag har alltid haft en röd ton i håret, sån är jag. Men förr var jag mer rödblond, en färg jag trivdes väldigt bra med. Men nu har det mörknat ordentligt och är liksom rödtrist. 

Den 20:e januari har jag tid. Jag vill ljusa upp håret med olika nyanser. Inte vit-blond, men ordentligt ljusare än idag. 
Det blir nog även en lite kortare frisyr också, men inte kortare än axlarna.

Längtar så mycket! Ska bli kul att göra en liten förändring. 

Rosa bakgrund fick ju håret att se ännu rödare ut. Hehe
Men hur som helst....
Kortare och blondare ska det bli.
Åh vad jag längtar 😍




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0