205 kvadratmeter

Hej på er

Idag har vi haft en riktigt kul lördag.
Isak och jag gick upp och lät sambon ta sovmorgon. Innan lunch var vi ute och busade i snön och åkte pulka.
När vi kom in skottade Isak i sig lunchen och slocknade i vagnen på två sekunder. Visst blir man alltid lite hungrigare när man varit ute?

Strax efter halv ett åkte vi på husvisning. Huset ligger mot Enköpingshållet härifrån sett, och är byggt 1935. Det är ett stort hus på 205 kvadratmeter fördelat på två våningar, plus källare. Det finns en riktigt maffig trapp till övervåningen och en lite mindre på ett annat ställe, förmodligen för tjänstefolket en gång i tiden.
Hur som helst... 
Det var ett häftigt hus att se på, men om vi ska köpa det får vi nog se. Det var typ hundra andra spekulanter till och även lokaltidningen som fotade och intervjuade folk. 

Men häftigt att ha sett hur som helst...

Nu blir det soffläge och förhoppningsvis en bra film, om vi hittar någon. 

Har förresten åkt på någon förkylning. 
Var länge sedan jag var ordentligt förkyld, så det var väl min tur nu. 

Är förresten (fortfarande) sååå glad för vår soffa som vi köpte för...två år sedan? 
Den är så himla bekväm och snygg!
Älskar att den är ljusgrå också! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0