Update

Ja hörni. Hur går det med allt?

Badhusbesöket i söndags blev succé! Först var allt lite läskigt tyckte Isak, men sen ville han inte gå därifrån. Han hoppade och plaskade som en galning. Oj vilken lycka!

Igår träffade jag min skrivpartner för sista pillet med uppsatsen tillsammans innan inlämning. Idag ska vi korrekturläsa en sista gång, sen lämnar vi in. Sista inlämningsdag är på söndag kl12. Men varför vänta med inlämningen om vi ändå är klara?
Det betyder att resten av veckan kan spenderas pluggfri. Undrar vad jag ska hitta på då...


Och husköp då? Hur går det med den saken?
Vi budade på ett hus för en vecka sedan, men vi trodde att det skulle dra iväg över vår ekonomiska kapacitet. Därför blev vi inte ledsna när det gjorde det (ett par hundra tusen 😬), men en förlust är ju en förlust. Eller hur?

Nästa vecka ska vi på visning av ett annat hus. Stort, med källare visserligen, men väldigt bra ytor. Det är i stort behöv av renovering, både kök badrum (3 st) plus tvättstuga ska göras om i så fall, plus ytrenovering av de andra ytorna. Spännande, men sjukt mycket jobb om man vill göra allt själv.
Så vi får se helt enkelt.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och läsa uppsatsen. Isak är på föris 9-14 idag. Lyxigt. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0