Rolig helg

I lördags var vi på kalas hos Isaks yngsta kusin, som då hade 1-årskalas. Det var ett riktigt mysigt och härligt kalas.

Idag åkte vi till Åland med Eckerölinjen. Med ombord var såklart min lilla familj, mina syskon med respektive och barn, plus mina föräldrar. Oj så roligt barnen hade! Allt var spännande och de lekte och tjoade i lekrummet. Vi vuxna hade minst lika trevligt. Vi åt gott, shoppade och höll oss i närheten av platser där barnen ville vara. På så vis fick vi det lugnast. Hehe
Det var en riktig toppenresa!

För min del blev det lite nya smycken från favoritmarket Edblad.



Bilderna ovan är lånade från Edblads egna hemsida.

...och såhär såg det ut i lördags:

Isak till vänster och hans jämnårige kusin till höger. Födelsedagsbarnet hann tyvärr smita ur bild. 😬 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0