Något roligt att berätta...

Ja, jag har verkligen roliga nyheter. Men tyvärr kan jag inte berätta vad det handlar om förrän på måndag. Spännande, eller hur?

Dagen på CT-praktiken har varit rolig. På något vis känner jag mig redo att ta examen. Det är dags att få börja arbeta med det som vi läst om så länge nu.

I morgon är jag ledig. Vi är "lediga" från praktiken varje fredag för att skriva på uppgifterna som vi har redovisning på varje vecka. Jag har Isak hemma alla fredagar så att han får lite kortare förisveckor nu när han går lite längre dagar (07.15-15.30/16.00). Det känns som en bra lösning. Uppgifterna kan jag göra kvällar och helger istället.

I morgon ska vi göra massa ärenden, handla och bara mysa. Har längtat efter det hela veckan. 

💙 Min mysunge! 💙






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0