Lagringsutrymmet är fullt

Ja, ibland känns det som om min hjärnas lagringsutrymme är fullt. CT-praktiken har börjat och det är väldigt roligt, men det är otroligt mycket att tänka på. Hjärnan går på högvarv. Vaknade flera gånger inatt och tänkte på hur man sätter en nål (pvk) och vilka protokoll man använder till olika undersökningar. Kände mig pigg de gånger jag vaknade inatt och inbillade mig att jag var utvilad. När klockan ringde var motsatsen bevisad, kände mig långt ifrån utsövd. 

Förutom praktiken är det en rad uppgifter som ska göras, en presentation av C-uppsatsen på sjukhuset som ska förberedas och sista revideringarna på C-uppsatsen (dokumentet) ska fixas innan det skickas in till examinatorn. Jag är helt slut i huvudet!


Okej, nu ska jag sluta gnälla och gå och lägga mig. Ska grotta ner mig i lite inredning en stund innan jag somnar. Det brukar få mig att "glömma" allt annat och slappna av.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0