"Glidare"

Det är tur att jag är ledig nu ett par dagar, för Isak sover lite halvdant om nätterna för tillfället. Vet inte riktigt varför, men drömmar och tänder kan vara några av bovarna i dramat. Han är inte ledsen, men vaken. Ska kamma min lugg, pilla i min näsa. Prova om man kan få in hela handen i min mun eller lägga sig raklång över mitt huvud. Fantastiska experiment.
Och nej, han sover inte bättre själv i sin säng. Bara kvällstid. Men nattetid är det mellan mig och sambon som gäller.

Hur som...
Idag har jag mest "glidit runt" känns det som. Städat toaletterna och målat tånaglarna, läst en inredningstidning. 
Fullt upp nu som ni hör...

I morgon ska Isak få gå 9-14 på föris men på fredag är han ledig. Fixar inte mer "egentid".

Träningen har ju verkligen hamnat på efterkälken för min del. Det blir ett pass någon gång då och då, men alldeles för sällan.
I morgon ska jag ta en löprunda direkt efter att jag lämnat Isak. Ska bli spännande att se vad jag orkar. 

Igår spenderade jag förresten min lediga dag med att shoppa lite. Köpte två plädar på Hemtex som var på kampanjpris. Supermjuka och härliga! Hittade även en uv-dräkt och en morgonrock till Isak på Kappahl - på rea. Perfekt! 

Ska försöka se till att jag kan säga samma sak om träningen...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0