En del på gång...

Ja, det är en del på gång nu. Håll tummarna.

Idag redovisar vi vår C-uppsats för hela klassen och examinatorn. Det känns spännande och roligt. Jag gillar att prata inför grupp, om jag är förberedd. Hoppas jag kan hålla nerverna i styr bara. Värsta som finns är ju när man inte andas in djupt och bara pratar genom "övre delen" av lungorna. Blir lätt en andfådd och darrig röst då.
Ska försöka slappna av, och bara vara stolt över vad vi åstadkommit. 

Mest pirrigt är att några ska "såga" oss, genom opponering. Jag hoppas vi har svar på tal. Det är ju en match om vem som kan formulera sig bäst egentligen.

Gårdagens outfit. Var iväg på spännande äventyr, så därför behövdes en mer dressad look. 

Och som den shopaholic jag är kunde jag inte motstå dessa muggar, som jag "sprang in i" på stan igår. Fina va? 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0