Turist

Vi är i Visby. Vi har hunnit turista lite och bland annat åkt ett litet tåg som tog oss både utanför och innanför muren. Under tiden fick vi höra lite historia, jättespännande! Jag har ju inte varit på Gotland sedan jag gick i sexan, så jag minns inte så mycket av det jag såg då.

Av det jag sett hittills så skulle jag sammanfatta Visby som historierikt, fantastiskt mysigt och vackert!

Förväntningarna på kvällen var att hitta en god restaurang, och sen gå vidare till en uteservering och dricka champagne.
Vi drack champagnen under middagen och styrde sen in på hotellrummet igen, 19.20. Vi inser att vi är snortrötta föräldrar som värdesätter lite lugn och ro ikväll. Imorgon ska vi ju på bröllop här, så då gäller det att vara utsövda och pigga. Uppladdningen har börjat!!

Innan bröllopet i morgon ska vi turista lite till, och jag ska köpa får. Ett i betong att ha som prydnad i nya huset, och ett mjukisdjur till Isak.

Trött, mätt och glad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0